20e: självporträtt, 21a: offentlig konst

Publicerat 2011-09-21 runt 17:23:23

Vår senaste uppgift: Kol & krita på grått papper, A2+A2 = skitstort.

Victor, Robin, Tobias, Ann:

Oskar gånger två:

Jag, som inte är helt klar:

..fast "klar" vet jag väl inte om någon egentligen är, vid närmare eftertanke. Det går, som lärarn (Farigh) säger, att fortsätta hur länge som helst.


Idag var vi ner till hamnen och kollade på Skeenden — varav är en del — eftersom vi tvåor läser om/ser på offentlig konst, och har fått välja ett verk var att fördjupa oss i. Mitt är Folkvimmel från 1955, så jag ska snart hem och bullshitta ihop nåt om det.

Från: Roosen

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!! Har ni Farigh?!?! Vilken lyx isf!! Även om vi har kanon lärare så är han i en egen klass.. :D

2011-09-23 @ 00:32:43
URL: http://lasayo.blogg.se/

Säg det här...

Vem?

Här finns jag:

Spara mig.

Såhär är det:

 
bloglovin