dan före dan

Publicerat 2011-10-09 runt 23:05:42

Idaaaaag... har en massa folk firat min 20-årsdag i förskott. (Blir gofika till klassen imorrn.) Fick lite av det jag önskat mig; nya högtalare till datorn, minneskort till mobilen och pengar — satt fint som bara den! Efter alla släktingar åkt hem förflyttade sig Millan, jag, Madde & Amanda till mitt rum för prat och allmänt mys. När Madde också åkt var det bara de tre musketörerna kvar, kändes välbehövt. Vi ses för sällan.

Har sovit alldeles för lite de senaste dagarna, börjar ett imorgon så det känns ju skönt. Vi startar en illustrationskurs, Emma följer med mig hem, Stefans föräldrar kommer på middag. Och jag fyller tjugo! Spännandeee.

Från: Emma

Det kommer bli fint! puss och grattis på födelsedagen min älskade, älskade vän <3

2011-10-10 @ 00:17:02
URL: http://improveme.se/emman

Säg det här...

Vem?

Här finns jag:

Spara mig.

Såhär är det:

 
bloglovin