en uppdatering

Publicerat 2011-07-26 runt 23:29:36

Idag åkte jag med pappa, Carina & Tim till farmor & farfars stuga i Långskog — dels för att hälsa på Anna & Jonas som kommit upp från Örebro på semester, dels för att fira deras Hugo som fyllt 1 år för drygt en månad sen. Jörgen, Linda, lill-Rasmus, Sebastian & Angelica var där med, och gofika serverades det på. Jag och Angelica tog en promenad också, mest bara för att få prata i lugn och ro.

På västfronten intet nytt, får man väl påstå annars.. Har kommit fram till att jag skall bjuda Amanda, Emma, Millan & Henrik på middag efter Attmar(l)yran, då resten av vännerna lär äta med sina respektive lag/familjer.
Bestämmer här och nu att det blir mysigt!

Från: Millan

SÅ JÄVLA SCHYSST AV DIG! Mat <3

2011-07-27 @ 17:55:10
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Säg det här...

Vem?

Här finns jag:

Spara mig.

Såhär är det:

 
bloglovin