fruntimmer & karlar

Publicerat 2012-05-31 runt 17:52:28

Hade inte tänkt göra nåt speciellt alls igår, men så tog jag tvåbussen till stan för att hänga med mina b-rudar. Alltid finfint! (...vet att ni gillar när jag tar bilder, puss.)


Hörde av mig till Angelica, undrade ifall hon ville gå på Onsdagscafé på Pipeline men hon hade inte tid, bestämde dock att jag skulle följa med henne & hennes kompisar ut på lillördags-krogrunda efteråt. Så, fick hänga med en drös g-rabbz istället, det gick ju också bra. Trevligt!


Från: moses mändy

jag ser ut som en litenliten anka. men hudN min ser ju ovanligt bra ut så jag antar att det är en WIN ändå. den där bildN.

2012-05-31 @ 18:14:17
URL: http://mosesmandy.blogspot.com

Säg det här...

Vem?

Här finns jag:

Spara mig.

Såhär är det:

 
bloglovin