oplanerad onsdag

Publicerat 2012-04-25 runt 22:11:34

Vaknade med mensvärk from hell, ringde skolan, stannade hemma. Framåt eftermiddan hade det lugnat sig, så när Amanda frågade om jag möjligen ville umgås med henne & Millan hoppade jag på första bästa buss till stan.
Åt på Donken, hon i kassan kände igen oss. Tror vi är där för ofta. Gick runt i affärer, jag köpte jeansshorts på H&M. Amanda hittade ett halsband på Indiska, samt en fräsig keps på T-Shirt Store. Henrik joinade klanen, han köpte skor och en tröja. Sen var det tillbaka på McDonalds för glass.
Blev helt klart en bättre dag än jag tänkt mig! Om man bortser från det faktum att jag föll offer för Mändy & Millssons verbala mobbing mest hela tiden, alltså. Och det kan jag väl göra.
Hej hej! ..FUCK YOU! (♥ tycker om er ändå. Faktiskt.)


Från: mändy aka mobbarN i fräsiga kepsen

mobbar med kärlek! gillar ju dig!

2012-04-25 @ 23:22:31
URL: http://mosesmandy.blogspot.com

Säg det här...

Vem?

Här finns jag:

Spara mig.

Såhär är det:

 
bloglovin