the scene of the crime

Publicerat 2011-08-31 runt 00:56:49

Är sedan i måndags tillbaka på konstskolan, vilket känns lite konstigt men mest roligt! Vad som känns konstigt är väl att det är okända ansikten, att man saknar några, och att det är så få kvar från förra året. Sex stycken blev vi i utvecklingsåret; jag, Ann, Victor, Robin, Tobias och Oskar. Imorrn (tekniskt sett: idag) ska båda klasserna upp på Norra berget och teckna, och lagom till lunchtid ska vi sex få agera grillmästare.
Det som (än så länge) känns mest.. spännande? awesome? är att vi tvåor får egna rum/miniateljéer/krypin att hålla till i.

Jag har f.ö. döpt mitt till Kuvösen och dragit dit nytt draperi, matta, affischer (för att täcka över fönstret som vätter ut mot korridoren), konstböcker, penslar, färg, block, lite prydnadssaker, vykort & pins till anslagstavlan etc. etc. Good times!


Från: Millan

Det där låter rätt så jävla AWESOME :B:B:B

2011-08-31 @ 10:43:21
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Säg det här...

Vem?

Här finns jag:

Spara mig.

Såhär är det:

 
bloglovin